luni, 21 iulie 2008

Materialele obtinute in urma vizitei de Mystery Shopping

In urma anumitor vizite de Mystery Shopping, cumparatorul misterios primeste de la unitatea vizitata diverse materiale: cartea de vizita a angajatului contactat, in cazul institutiilor financiare calculatii printate, materiale promotionale, etc.

In majoritatea cazurilor, aceste materiale trebuie predate companiei organizatoare care la randul ei va preda materialele clientului. Acestea ajuta la identificarea angajatului care a generat rezultatele vizitei dar si la observarea comportamentului acestuia (in cazul calculatiilor, acestea servesc la stabilirea cunostintelor angajatului, in cazul materialelor promotionale, acestea servesc la stabilirea atitudinii profesionale).

Totusi, in cazul in care compania organizatoare nu specifica in mod explicit predarea materialelor, este recomandat ca acestea sa fie pastrate intr-o forma sau alta.Daca efectuati multe vizite si considerati ca aceste materiale ocupa prea mult spatiu fizic, puteti sa le scanati si sa le pastrati in format electronic.

Precum au descoperit deja anumiti colaboratori ai companiei noastre, exista cazuri cand angajatii verificati au de facut comentarii pe baza rezultatelor obtinute. In acest caz, compania contacteaza colaboratorii care au efectuat vizita si solicita mai multe detalii. Acest lucru se poate intampla inclusiv la cateva luni dupa efectuarea vizitei. Pentru a putea raspunde cat mai exact la aceste solicitari, se recomanda cumparatorilor misteriosi sa pastreze notite/observatii legate de vizitele efectuate, chiar si dupa ce au predat rezultatele.

De asemenea, pentru a preveni pe cat posibil astfel de cazuri, se recomanda completarea sectiunii de comentarii in cat mai mare detaliu - caz in care este foarte probabil ca raspunsurile la intrebarile angajatilor verificati sa fie deja prezente in chestionar.

Niciun comentariu: