joi, 9 aprilie 2009

Cea mai importanta caracteristica a unui client misterios: seriozitatea

Compania noastra activeaza deja de cinci ani in domeniul studiilor de Mystery Shopping si, in acest timp, am reusit sa construim o baza de date destul de extinsa cu operatori de incredere. Acesti operatori sunt intotdeauna primii sunati in momentul in care exista un studiu nou si au de regula prioritate in acordarea vizitelor.

Motivul pentru care lor li se acorda aceasta prioritate este pentru ca s-au dovedit a fi operatori seriosi si au inteles faptul ca a fi client misterios este o meserie ca oricare alta care necesita seriozitate si dedicare. Compania noastra intotdeauna a manifestat intelegere fata de operatorii care, din motive personale, nu au putut accepta toate vizitele pe care le-au efectuat. Insa acest lucru este valabil doar in cazul in care operatorii au mentionat acest aspect de la inceput. O situatie in care operatorul ne comunica dupa data la care trebuia efectuata vizita faptul ca nu a efectuat-o este motiv de stergere din baza noastra de date.

Indiferent daca acceptati sau nu o vizita, trebuie sa demonstrati faptul ca va pasa de consecintele actiunii dvs. - ne anuntati din timp de indisponibilitatea dvs. atunci cand este cazul, ne anuntati in momentul in care vizita implica si evenimente neprevazute de scenariu, ne anuntati in momentul in care exista impedimente in organizarea vizitei (ex: daca aveti cunostinte care lucreaza intr-o locatie care v-a fost alocata). O astfel de implicare este la fel de importanta ca si calitatea chestionarului transmis.