De asemenea trebuie luate in considerare si vizitele "usoare", respectiv "premiile" oferite de catre compania noastra. Astfel, exista studii "frumoase", gen vizite la restaurant - in care scenariul nu este complicat si practic tot ce se cere de la operator este sa manance pe gratis. Aceste studii sunt intotdeauna oferite operatorilor fideli - cei pe care ii cunoastem si despre care stim ca si-au facut vizitele bine si la timp. In curand un sistem de notare si apreciere a colaboratorilor va fi pus la punct - sistem care va permite chiar cuantificarea calitatii muncii depuse - in functie de care vor fi oferite vizitele.
Pe de alta parte exista aspecte legate de plata operatorilor pe care compania noastra nu le controleaza total. Colaboratorii nostri "fideli" stiu deja ca am incercat intotdeauna sa platim vizitele la timp - uneori chiar in timp real. Din pacate acest aspect depinde si de client care ocazional opteaza sa plateasca in rate sau doar la predarea proiectului (care poate avea loc la saptamani distanta de ultima vizita efectuata). Astfel, exista studii pentru care operatorii pot fi platiti chiar la o luna-doua de la efectuarea vizitelor.
De obicei aceste aspecte sunt comunicate operatorilor de la inceputul studiului - cazurile contrare de obicei se intampla in momentele in care nu s-a ajuns la o intelegere finala cu clientul relativ la acest aspect.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu